sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Uusia saavutuksia!

Viimeisen viikon sisään olen saavuttanut kaksi merkittävää asiaa. Tai oikeastaan toinen niistä ei millään tavalla ole minun saavutukseni, eikä oikeastaan muutenkaan (paitsi Ihmisemän, koska se tienaa meidän rahat!), mutta toinen sitäkin enemmän!

Henkilökohtainen virstanpylvääni on TÄMÄ:

Korkea mies, eikä minua pelota lainkaan!
Kuvassa on Eero. Korkea mies, jota en ollut koskaan ennen nähnyt. Eero on Ihmisemän entinen työkaveri, joka tuli meidän kanssamme lenkille. Näin sen parkkipaikalla ja ajattelin ensiksi vähän tuijottaa. Ihmisemä alkoi kuitenkin tsempata minua iloisesti, joten rohkaistuin ja juoksin Eeroa vastaan. En murissut, en yrittänyt purra, enkä pelännyt, vaan heilutin häntää ja hypin innolla Eeroa vasten! Lenkillä Eero huomioi minua kovasti, ja pysähdyimme leikkimään nurmikentälle. Ajoin Eeroa takaa, ja olen aika varma, että sitä vähän pelotti!

Eero oli kova hyppimään!
Minä en itse aina jaksa hyppiä, joten päätin hieman loikoilla.
Korkeatkaan miehet eivät ole niin pelottavia, kun ne menevät mataliksi.

Lenkillä oli mukavaa, ja Ihmisemä kertoi, että Eero lupasi tulla myös toisen kerran meidän kanssamme ulkoilemaan. Näimme samalla reissulla myös näitä:

Minusta tuntuu, että nämä ovat jotain erityiskoiria, koska ne eivät haukkuneet ollenkaan, vaan pitivät ihan erilaista ääntä. 
Sitten siihen toiseen uutiseen, joka kyllä liittyy minuun, muttei varsinaisesti ole minun aikaansaannokseni. Ihmisemä kertoi minulle viime torstaina, että ensi viikon sunnuntaina meille muuttaa toinenkin koira! Se on ihan pieni ja kuusivuotias tyttökoira ja lentää tänne lentokoneella Romaniasta. Minäkin olen aikoinani tullut sieltä. Se tyttökoira on kuulemma ollut semmoisessa paikassa, missä se on joutunut tekemään paljon pentuja. Se on joskus haukkunut liikaa ja siltä on leikattu äänihuulet. Nyt se ei enää voi haukkua. Ihmisemä sanoi, että se lääkäri, joka toimenpiteen on tehnyt, on kuulemma sadistinen paska, mutta minä en oikein ymmärrä, mitä se tarkoittaa. Ihmisemä sanoi, ettei minun tarvitsekaan ymmärtää. Sen uuden koiran nimi on Snow Flake ja se on tämmöinen:

Kuva lainattu kulkureiden sivuilta www.kulkurit.fi/snow-flake
Minua vähän jännittää. Ihmisemä kävi tänään ostamassa Snow Flakelle oman sängyn. Se on samanlainen kuin minun, mutta pienempi ja näyttää minusta ihan hassulta. En edes mahtuisi siihen. Ihmisemä osti myös hihnan ja pikkiriikkiset valjaat. Se sanoi, että Snow Flake saa joko ne vastaostetut keltaiset valjaat, tai sitten vihreät, jotka ovat vähän isommat mutta kuitenkin minulle liian pienet. Lisäksi Snow Flakelle ostettiin oma turvavyö, ja minäkin sain uuden paremman.

Tässä ne meidän sängyt ovat. Snow Flakelle tuli myös vähän erilainen tyyny kuin minulle.
Toivottavasti Snow Flake on kiva ja meistä tulee ystävät. Kerron heti lisää, kun se tulee! Siihen asti mietimme vielä pääkopat savuten Ihmisemän kanssa nimivaihtoehtoja, kun Ihmisemän mielestä Snow Flake on liian vaikea nimi.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Tässä nautin kesästä rantakalliolla. Ihmisemä vei minut ihmettelemään aaltoja viime viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti